عملت اكوانت مش محترم على الفيس وشوفوا حصلى ايه













انا غلطت و من الملل و الزهق و الوحدة روحت عملت صفحة وهميه على الفيسبوك مش باسمى صفحه مش محترمه و نزلت صور بنات و فى اسبوع بئى عندى 932 فريند و بقيت اكلم شباب صايعين عمرى مافكرت اكلم حد منهم كده قبل كده و سمعت كلام و دخلى على الشات بنات صايعه كمان و بقيت بتكلم طول الليل للصبح وجبت شريحه سيم للموبايل برقم مهواش رقمى للصفحتى دى و روحت فى السكه دى لغاية رمضان اللى فات توبت و رجعت و كنت بنزل الجامع كل يوم و احضر الندوات بعد التراويح و كنت ببكى بكاء ندم على كل اللى فات و بعد رمضان وقفت الدروس اللى فى المسجد و ملقتش حاجة اعملها ولقيت نفسي فى الفراغ و الملل و لقيت نفسي بدخل تانى و من غير ماحس لقيت نفسي رجعت تانى و وحشنى كلام الشباب و الصور اللى بنزلها نزلت انئح منها و لقيتهم بعتلى رسايل على موبايلى و بعتلى كروت شحن فكرونى ان رصيدى خلص و لما رجعت قالولى انى استشيخت فى رمضان و رجعت للدوامه و بقيت مبسوطه جدا مع انى عارفه ان اللى بعمله حرام و ربنا هيعاقبنى بطلت و توبت و قعدت لوحدى اقرا كل يوم قران بس رجعت تانى مش عارفه انا بعمل ليه فى نفسى كده انا واحدة قذرة مش عارفه اتغير اموت نفسي و اخلص

ساعدونى وقولولى اعمل ايه انا تعبانة وحاسة بتانيب الضمير

شــــــارك الموضوع لمشاهدة المزيد

Facebook

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Skull Belt Buckles